Waar kan ik een programmeur vinden die iPhone app's kan maken?

Wij zijn een commercieel creatief collectief met een investeerder. Er liggen een aantal app's op de plank die we willen uitwerken en ontwikkelenen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ben sinds oktober bezig met een iphone apps met een extern bureau "Pars pro Toto" in Gent en één zelfstandig programmeur die de interfaces maakt. Onderscha het niet : veel werk en kotstprijs tussen de 5 en de 8 K euro. Als je je apps dan aan 0,79 ct verkoopt op Itunes moet je nog 30 % aan Apple afstaan.Dus je moet al een heel goed hebben om geld te verdienen. Een ander bureau is 10To1 Software met één apps :OAK. De meest winstgevende apps is momenteel TomTOm Europa à 79,99 euro. Nog een ander bureau is Orbicule uit Leuven : 1 apps Undercover om Macs te traceren. Nog eentje : Netwalk uit Borgerhout en nog een ontwerper : Danny Nys .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je reactie en je tijd. Misschien leuk om contact te hebben zodat we misschien nog wat kunnen sparren. Ben benieuwd welke apps je ontwikkeld en misschien ken ik ene leuke manier om ze te promoten. Karel van Vugt op facebook.

Andere antwoorden (2)

Er zijn meerdere plekken zoals freelance.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie link hieonder