Weet iemand waarom mijn div niet meebeweegt als ik de height op auto zet?

Voor mijn website heb ik een div (child) in een andere div geplaatst. De div parent heeft padding 25px en vervolgens de height op auto zodat de div meebeweegt met de content. Maar wanner ik dit doe verdwijnt mijn child helemaal????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rose
11 jaar geleden
code?

Antwoorden (1)

Heb je ze wel gefloat? doe in de css anders even een border bij (border: solid red 1px;) zo kun je zien hoe de divjes er daadwerkelijk uit zien en vaststellen welke problemen er zijn. Ik heb het gevoel dat ze niet goed gefloat zijn of dat de pixels niet kloppen

(code plaatsen zou handig zijn)