Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je zo'n balkje als onderstaande foto?

Ik bedoel dus dat grijze balkje met die tekst op hoe je dat maakt. Ik wil het graag bij mijn foto's gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met picmonkey (Website staat hieronder).

Eerst klik je op edit a foto en dan moet je een foto uit je bestanden kiezen dat begrijp je wel (:

Daarna zie je links icoontjes staan. Je klikt op het 5de icoontje. Dat stellen stickers voor.

Nu zie je boven het eerste vakje Geometric staan. Daar klik je op en neem je het eerste rechthoekje dat je ziet.
Je maakt hem zo groot en breed en dik als je wilt.

Je hebt al gemerkt dat er rechts een kader met kleuren
enzo staan. Je ziet daar blend modes tussen staan en tussen deze lijst klik je op hardlight. Nu is je balk doorzichtig. Je kan je balk ook van kleur veranderen dus neem de kleur die je wilt.

Ok. De balk heb je nu. Als je er ook nog tekst in wilt klik je weer tussen de icoontjes op P en daar kan je lettertypes kiezen en ook kleuren. Ook kan je je tekst doorzichtig maken door hetzelfde te doen zoals de balk. Je klikt op hardlight.



Ik hoop dat je het begrijpt!!
Veel succes!


Tip : Je kan ook met kaders rond je foto werken. En als je nog wat anders probeert kan het zijn dat er opeens een aap op je foto komt die ik niet wegkrijg :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan in photoshop. Je plaats een witte balk, dan zie je in het menu 'laag' (Klik bovenin op Venster en daarna op Lagen) staan met daarin 'Vul 100%) Als je die 100% aanpast krijg je de doorzichtigheid van de balk. Daarna is alleen een tekstkader neer zetten en je tekst erin typen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding