Hoe maak je zo'n balkje als onderstaande foto?

Ik bedoel dus dat grijze balkje met die tekst op hoe je dat maakt. Ik wil het graag bij mijn foto's gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Met picmonkey (Website staat hieronder).

Eerst klik je op edit a foto en dan moet je een foto uit je bestanden kiezen dat begrijp je wel (:

Daarna zie je links icoontjes staan. Je klikt op het 5de icoontje. Dat stellen stickers voor.

Nu zie je boven het eerste vakje Geometric staan. Daar klik je op en neem je het eerste rechthoekje dat je ziet.
Je maakt hem zo groot en breed en dik als je wilt.

Je hebt al gemerkt dat er rechts een kader met kleuren
enzo staan. Je ziet daar blend modes tussen staan en tussen deze lijst klik je op hardlight. Nu is je balk doorzichtig. Je kan je balk ook van kleur veranderen dus neem de kleur die je wilt.

Ok. De balk heb je nu. Als je er ook nog tekst in wilt klik je weer tussen de icoontjes op P en daar kan je lettertypes kiezen en ook kleuren. Ook kan je je tekst doorzichtig maken door hetzelfde te doen zoals de balk. Je klikt op hardlight.

Ik hoop dat je het begrijpt!!
Veel succes!

Tip : Je kan ook met kaders rond je foto werken. En als je nog wat anders probeert kan het zijn dat er opeens een aap op je foto komt die ik niet wegkrijg :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan in photoshop. Je plaats een witte balk, dan zie je in het menu 'laag' (Klik bovenin op Venster en daarna op Lagen) staan met daarin 'Vul 100%) Als je die 100% aanpast krijg je de doorzichtigheid van de balk. Daarna is alleen een tekstkader neer zetten en je tekst erin typen.