Hoe laat ik deze tekst-widget met HTML-code van Google AdSense correct werken?

Op mijn weblog, gemaakt met Wordpress, wil ik graag als een widget een code invoegen van Google AdSense. Nu heb ik een advertentieblok naar m'n zin gemaakt met mijn kleuren en de code gegenereerd, deze is als volgt:

Als ik deze echter invoer in een tekst-widget, opsla en 'm bekijk op m'n weblog, krijg ik een geel blok te zien.

Hoe kan ik dit correct laten werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ten eerste is het mogelijk dat WordPress toch de