Kun je in java ook tekst inlezen zonder een enter nodig te hebben?

In java heb je .readLine(), deze stopt met lezen vanaf een \n of \r gevonden wordt. Is dit ook uit te breiden tot een willekeurig getal of letter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja je moet dan met een loop char voor char inlezen en dan zelf jouw afslagwaarde bepalen (dubbele spatie bijv.) Je zult het leesproces wel moeten opstarten. Daarvoor is de Enter goed (is een default button)