Ik zoek een simpel video bewerkings progamma?, GEEN windows movie maker. want die kan geen .MOV bestanden aan. Alleen knip en plak werk dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

tja.. Simpel is er niet. Ik zou gewoon je Mov. file converteren online. Ik zelf gebruik Sony vegas pro 10 (Full version).

Toegevoegd na 2 minuten:
Windows live movie maker is de enigste die simpel is.. Je wilt toch alleen knip en plak, dus zoek op google "online video converter".

Toegevoegd na 4 minuten:
volgens mij heet het online-videoconverter.. Ik ben op mijn mobiel dus kan niks kopieeren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je zou de trial van Camtasia Studio 7 kunnen gebruiken, is zeer makkelijk te hanteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pinnacle studio 15 kan ook met mov formaten overweg ook makkelijk in gebruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan lightwork proberen, net zoiets als moviemaker maar dan makkelijker en mooier, kan ook .mov aan. Gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Virtualdub kan bijna alles en is (legaal) helemaal gratis.
Het gebruik is niet echt voor dummies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows movie maker live kan gewoon mov aan. Gooi de bestanden eerst even op je bureaublad, en importeer ze dan. Dus niet gelijk vanaf je ipod/iphone naar movie maker, dan werkt het niet.