Kan je een .GIF (animatie) afbeelding maken van meerdere .PNG afbeeldingen?

Ik heb namelijk een soort verhaaltje gemaakt. Dat wil ik als 1 bestand hebben ingevoegd en dan om de X aantal seconde de volgende laten lopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ja, dat kan.
Een programma dat je gratis kan gebruiken hiervoor is Gimp. (zie link). Er zijn ook nog een heleboel andere programma's waarmee dit kan, maar dit is één van de makkelijkste en hij is helemaal gratis!
Een goede gids zie je ook hieronder.
Ik hoop dat je een beetje Engels kan, zo niet kan je bij de download site ook "Dutch" selecteren, maar ik ken geen recente Nederlandse gids.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hood. Dat kan je in een daarvoor geschikt grafiosch programma doen. BV in adobe fotoshop kan je elk plaatje als een laag in een bestand zetten en dan opslaan als een animated gif.

Hier een handleiding (in het engels): http://creativetechs.com/tipsblog/build-animated-gifs-in-photoshop/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kunt een programma gebruiken(ff goochelen) of het online doen, zie link in bron.