Help! hoe maak ik een App die linkt naar mijn mobiele website?

Dus als je de app start, kom je eigenlijk op mijn mobiele website.
Iemand hier ervaring mee?
Ben bereid om ervoor te betalen!

Toegevoegd na 2 dagen:
uiteindelijk wil ik de App wel in de android market uitbrengen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen idee hoe het moet, maar je zou evt wel een qr code kunnen maken. dat werkt ook erg leuk. gewoon als extra tip.

Het beste antwoord

aanmelden voor appinventor, daarmee kan je software ontwerpen voor android op een simpele manier. zie het forum voor verdere specifieke hulp bij het maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien met Icon project in app store maar als je wilt dat het op de app store is moet je developer software downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je via safari op je mobiel naar jouw website gaat zie je onderaan links 2 pijltjes en daarnaast een vierkantje met een pijltje naar rechts ,als je daar op klikt zie je een menulijst .
dan kies je de optie ... zet in beginscherm ... eruit .
dan wordt er een link geinstalleerd die direkt naar jou website gaat.
( dit geld voor de iphone , ik weet niet hoe dat op andere gsm's gaat maar ik neem aan dat dat ongeveer hetzelfde is.