Vraag over php.

Ik wil graag voor elkaar krijgen dat wanneer er op een plaatje geklikt wordt dat er dan een ander plaatje tevoorschijn komt met een stukje tekst dat ik uit m'n database haal. Iemand enig idee hoe dat moet? Mag eventueel ook met JavaScript

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt een link:

En dan kan je met GD library van PhP een overlay doen: http://de3.php.net/manual/en/function.imagefttext.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ander plaatje tonen kan met Javascript dmv een event (Onclick bijv.). Als de bijbehorende tekst van tevoren al uit de database is gehaald (bijv. al door PHP in een Javascript variable gezet), dan kan alles in principe met Javascript afgehandeld. Als tekst en plaatje 1 geheel moeten zijn, dan beter PHP gebruiken om e.e.a te combineren, anders wordt het in Javascript nogal complex.