Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Facebook like knop

Ik krijg de standaardcode van de Facebook like knop niet werkend op mij website. ik klik weg van mijn site en loop vast op een wit scherm. Heeft iemand een standaardcode die ik kan gebruiken, volgens mij moet iets van JavaScript ook gebruikt worden voor het meegeven van de pagina-url aan de like-knop ..?

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
775

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je de standaard code hiervandaan : http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/ ? Die zou dan toch wel moeten werken... je kunt de URL daar intypen, en wat andere parameters zetten en dan klik je op "Get Code".

Toegevoegd na 1 dag:







Below should be the like button:




And above this






Bovenstaande heb ik getest, en dat werkt. Was wel even gedoe, nog niet eerder een "like" button gemaakt. Het gebruikt automatisch de URL van de pagina waar het opstaat. Belangrijk is wel dat het binnen staat. Of het appId nog belangrijk is weet ik niet.
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ja, dat klopt, alleen wil ik dat er standaard de url wordt meegenomen, anders moet ik de code per pagina meegeven ..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding