Zoek een plugin waarmee ik berichten van WordPress kan inkorten tot bv 250 characters + thumbnail. Suggesties?

Extra: Zijn er kant en klare wordpress themes in Nederlands beschikbaar? Alles in Nederlands zowel *Dashboard als het *Theme zelf. Reactie's / Geplaats in .. etc.

( gelieve andere dan op wordpressthemes.nl)

Alvast bedankt.

Met vriendelijk groeten,

http://www.twitter.com/coenoldebijvank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

In u wordpress dashboard, klikken op nieuwe plugin en dan zoeken naar "advanced excerpt". U kan de lengte van de karakters en dergelijke volledig zelf bepalen.

Toegevoegd na 11 minuten:
De meeste themes zijn uiteraard in het Engels.
Maar de taal van u wordpress wordt bepaald aan de hand van welke versie u heeft geinstalleerd. Hiermee bedoel ik of u een Nederlandstalige wordpress heeft geinstalleerd of bv. een Engelstalige. Dus of u nu een Engelstalige theme download maakt niet veel uit, het is vooral de taal van de geinstalleerde wordpress die het hem doet. Om de taal van u wordpress te veranderen moet u in de wp-config file, welke zich in u root bevind het volgende aanpassen ->
define ('WPLANG', '');
en verander dit naar
define ('WPLANG', 'nl_NL');

Meer informatie vind u bij de toegevoegde bron.