Hoe kun je goed plaatjes bewerken?

Een beetje zoals deze plaatjes. Het gaat vooral om de tekst. Please mooi programmatje.

Toegevoegd na 33 minuten:
Picninc is erg goed om tekst neer te zetten!
Maar hoe maak je plaatjes zoals die tweede?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Bij picnic kun je zulke foto's maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je dacht precies hetzelfde als mij :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (7)

Photoshop gewoon anders Photoshop elements dit is een uitgekleden versie ervan even wennen hoe het werkt verder kun je er alles mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je zeker Picnik.com nodig. Je kan ook wel wat met Paint. Alleen Picnik.com is zo handig. Je kan er alles mee bewerken. Kijk mijn profielfoto maar die heb ik daar ook bewerkt. Maar mijne is simpel

Toegevoegd na 30 seconden:
Sorry het is picnic
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gimp breng een gratis fotobewerkingprogramma op de markt die kan wedijveren met PhotoShop
Kijk even op bijgaande site.
Mocht je het programma niet kunnen downloaden, type dan even gimp in Google in en daar vind je wel alternatieven sites waarvan je het kunt downloaden.
Cool man!

Toegevoegd na 1 uur:
het tweede plaatje kun je in Picnic, PhotoShop, Gipm, e.a. vergelijkbare programma's maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google Picasa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paint.net

dit is ongeveer hetzelfde als paint alleen zijn hier lagen mogelijk zoals in photoshop en gimp.
ook zijn er blending options beschikbaar.

het is dus gemakkelijk in gebruik en je hebt toch redelijk wat mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeeeel handig is photo filtre studio x echt perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
foto's en tekst gratis online bewerken
hier enkele uitstekende diensten:

http://pixlr.com/
http://www.photoshop.com/tools
http://www.sumopaint.com/home/

28 verschillende sites met speciaal effecten:

http://www.1stwebdesigner.com/freebies/28-online-photo-editing-websites-to-have-fun-with/