ik ben nieuw in dreamweaver wat moet ik met de melding: deze bewerking vereist wijziging in code die is vergrendeld door een sjabloon of conversieprg

de pagina is gebaseerd op een sjabloon, tekst kan ik wel in deze pag importeren, maar een achtergrond afbeelding niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt in dreamweaver zg templates voor nieuwe pagina's maken waarin je al veel opmaak en links goed hebt staan. Vaak zijn deze templates opgebouwd ahv library elements. Kopieer de sjabloon en verander deze zodat de background aanpasbaar wordt (dit kun je instellen), zie handleiding van DW, en baseer de nieuwe pagina op je nieuwe sjabloon