Hoe zet ik een filmpje gemaakt met PowerDirector op youtube?

Hallo,

ik heb voor school een opdracht om een filmpje te maken en dat heb ik gedaan met PowerDirector 10. Dat filmpje heb ik opgeslagen maar als ik heb wil openen opent hij hem alleen met PowerDirector. Het probleem is dat ik hem niet op youtube kan zetten en dar moet wel. Ook kan ik het filmpje niet laten openen met een ander programma. Weet iemand wat ik nu kan doen?

groetjes

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

- open het filmpje in PowerDirector
- zoek de optie 'exporteren'
- sla het filmpje op als een mp4, of ander video bestand dat Youtube ondersteund
- maak een Youtube account aan op www.youtube.com en log in
- upload je filmpje op de website
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik kan geen optie kiezen zoals mp4?
TurfGraver
7 jaar geleden
Tabblad 'Produce'.
TurfGraver
7 jaar geleden
PD12 maar zelfde idee:
https://www.youtube.com/watch?v=CT4hb6gtW9w