Hoe maak je een random color generator in HTML?

ik kon er niks over vinden, alleen in java script.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Heb je hier iets aan? http://www.perlmonks.org/?node_id=2775
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo, Is die kleur voor de background of voor tekst?
Wat is je bedoeling met de random color generator?
Dan kan ik voor je kijken. Ik ben zelf programmeur maar ik ben dit even vergeten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan ik de link krijgen van je website?
Ik wil namelijk even kijken of het er goed uit ziet, en ik kan je dan misschien tips geven.
Amadea
7 jaar geleden
Uhhh, jouw vraag op http://www.startpagina.nl/v/computers-internet/programmeren-design/vraag/594755/gratis-website-publiceren-internet-gratis doet anders vermoeden, Ottens238. Een programmeur die niet weet hoe je een website maakt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Ik ben zelf programmeur maar ik ben dit even vergeten" Sure...

Antwoorden (1)

Random generator in puur HTML is onmogelijk, immers hoe moet je 'randomizen'? Daar bestaat geen functie voor in HTML, ergo JavaScript, en dan zijn er legio mogelijkheden....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
HTML is geen programmeer taal. Javascript is dit deels, het is dus onmogelijk. Bronnen:
- Google wat is html