waar kan ik de beste informatie vinden over het illustratie programma Inkscape?

Toegevoegd na 17 minuten:
ik stel deze vraag omdat ik thema's wil maken voor symbian smartphones.ik heb problemen met het bewaren van bitmaps.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je even zoekt, dan is er ook wel Nederlandstalige informatie te vinden over Inkscape zoals onderstaande (geavanceerde) handleiding.

Dan is er ook nog een "boek" over Inkscape, maar daarvan is heel weinig in het Nederlands vertaald.

Voor de wikia geldt ongeveer hetzelfde: ooit is iemand er vol goede moed aan begonnen, maar dat heeft slechts enkele artikelen opgeleverd. Wel brengt dat me op het idee om eens op YouTube te zoeken naar video's over Inkscape. Dat levert gelukkig diverse video's op.

Ook zijn er enkele boeken over Inkscape, maar deze zijn ook in het Engels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op onderstaande links vindt je alle info