kan je de achtergrond kleur van een foto veranderen?

ik wil de achtergrondkleur van deze foto's paars maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.8K
Kimath
12 jaar geleden
Met Bieber foto's kan dat niet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je niks zinnigs te melden hebt, reageer dan ook niet -_-'
Kimath
12 jaar geleden
Ach kom op, een grapje moet kunnen toch? Je kunt dit doen met een fotobewerkingsprogramma als Photoshop, Paint Ahop Pro of Gimp.
Kimath
12 jaar geleden
Ahop moet Shop zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee xd thx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat heb ik geprobeerd maar dan word een gedeelte van het overhemd ook paars

Antwoorden (2)

Dit kun je doen met een programma als Photoshop, Paint Shop Pro of Gimp.

Ik las in je reactie op de vraag dat je zelf niet een dergelijk programma hebt, dus ik heb er zelf even 1tje snel voor je bewerkt. Is dit goed zo?
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is wel goed maar ik heb heel donkerpaars, ik krijg namelijk een justin bieber taart voor me verjaardag en die achtergrond is paars met een paar justin bieber foto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan wel handig zijn voor als ik het nodig heb ofzo. met welk programma heb je dit gemaakt?
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb dit met Photoshop gedaan. Laagmasker op de foto, dan eromheen wegpoetsen, en eronder een laag met het paars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee thx
Dat kan zeker.
je kunt het doen in Paint, het programma dat bij Windows zit. Dit is echter een heel erg simpel programma en het resultaat is ook niet erg netjes.

Een andere eenvoudige, gratis oplossing is om Paint.net te installeren. Dit is een gratis, veel uitgebreidere tool dan het standaard Paint.