Waar kan ik de lege print cartidge naar opsturen, om nog geld terug te krijgen?

En waar moet ik hem dan in doen, heb het doosje niet meer en geen speciaal zakje ervoor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bij mijn weten kun je er als particulier geen geld voor terugkrijgen. Wel kun je ze op verschillende plekken inleveren voor het goede doel. Ik meen dat er hier in de buurt een verzamelpunt van cartridges staat voor de Stichting Aap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop mijn cartridges bij de Bruna, en krijg voor elke lege cartridge 50 cent retour.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt een euro terug bij de handyman voor een patroon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad kun je ze inleveren bij de winkels van Handyman en krijg je er een euro voor ;-)