laptopscherm is kapot hoeveel kost dat?

Er zit een sterretje en die is helemaal uitgelopen op het scherm en er zijn ook 1 grote vlekken en dikke strepen blauw/paars..
Hoeveel kost ong. zo scherm te vervangen en waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Hoi Mara.

Wat een scherm kost,kan ik je niet vertellen,ik denk dat de prijs wel meevalt.
Ga naar een computerwinkel die verkoopt en repareert.
Die zetten er een nieuw of gebruikt scherm in.

Mijn 1e laptop ging kapot en deze heb ik ingeruild bij een computerzaak,ze haalde het scherm eruit,om te gebruiken voor reparatie,zodoende weet ik dat er 2e handse schermen zijn.

Maandag naar een winkel en eerst prijsopgave vragen,voor dat je definitief besluit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had vorig jaar het zelfde probleem ben gaan zoeken op internet vond een adres bij mij in de buurt,kosten waren 150 Euro.
Kon het ook nog claimen bij mijn verzekering(vragen wel om de originele aankoopbon)
Kreeg van de verzekering 100 Euro terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk zou ik u aanraden een nieuwe laptop te kopen, als je nu een scherm vind van bijvoorbeeld 175 euro + kosten voor herstelling. Zal het wel bijna kostelijker uitkomen dan een nieuwe, tenslotte zal uw toetsenbord ook niet lang meer meegaan.