hoe kan ik in gmail meerdere emails tegelijk doorsturen?

Ik ben sinds kort contactpersoon binnen een vereniging. Hiervoor komen veel mails binnen. Tot nu toe deed ik dat via mijn eigen gmail, maar ik heb nu een ander emailadres daarvoor.
Hoe kan ik alle mails uit gmail in één keer doorsturen naar het andere adres (outlook)?

De berichten zijn in gmail wel allemaal gelabeld, dus makkelijk samen te selecteren

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
12.6K

Antwoorden (1)

U kunt hiervoor een regel instellen. Dan hoeft u zelfs geen actie meer te doen om deze berichten door te sturen. In gmail worden dit filters genoemd. In bijgaande link wordt meer over het aanmaken van filters uitgelegd:
https://support.google.com/mail/answer/6579?hl=nl
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Dat gebeurt dan voortaan met de nieuwe berichten. Maar vraagsteller wil weten hoe de reeds binnengekomen mail in een keer op het andere account kan komen.