Hoe kan ik mijn ifhone aan mijn tablet koppelen?.

Hoi ,ik ga op vakantie naar het buitenland en daar koop ik ter plekke in het hotel voor 10 dagen wifi voor mijn iphone,nu zou ik ook graag op mijn samsung tablet gebruik willen maken van internet .Kan ik op de een of andere manier mijn tablet koppelen aan mijn mobiel?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Nee, niet terwijl je met WiFi bent verbonden, wel als je een 3G/4G bundel koopt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, het is niet mogelijk om een WiFi-verbinding te delen op een iPhone. Je kunt alleen een mobiele hotspot aanzetten als er een cellulaire verbinding is.