Behoud ik mijn ziggo-mail in Outlook bij overstap naar andere provider?

Ik ga binnenkort overstappen van ziggo naar kpn en begrijp dat ik geen toegang meer heb tot ziggo-mail. Maar... betekent dat ook dat ik alle ziggo-mail welke ik via Outlook heb binnengehaald ook kwijt ben? Dien ik ALLES door te zenden naar bijv. een gmail of hotmail-account om zodoende niets kwijt te raken? Dat zou ik namelijk zonde vinden...
Of hoef ik mij geen zorgen te maken en staan de mails in Outlook veilig?
Graag wat advies, zodat ik weet waar ik aan toe ben. Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De grap van Outlook is JUIST dat je het op je PC opslaat. Ga vanaf nu hoe dan ook over op gmail of hotmail, dan heb je nooit meer dat gedoe met het wijzigen van je mailadres. Ook kan je met een gmail of hotmailaccount iets wat je met providermail niet kan. Gmail werkt bijvoorbeeld heel mooi samen met Androidtelefoons, Youtube en Hotmail met Windows (10).

Antwoorden (1)

Wat je binnengehaald hebt, blijft (gelukkig) gewoon staan.

Het is natuurlijk wel van belang dat je op de dag vóór verhuizing al je e-mailberichten van Ziggo binnenhaalt. Volgens de algemene voorwaarden van Ziggo wordt het e-mailadres direct geblokkeerd of verwijderd bij opzegging.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je!