Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goed e-mailprogramma met een spamfilter?

Op mijn tablet (Samsung Galaxy tab s2) is een e-mailprogramma geïnstalleerd. Maar het heeft niet de mogelijkheid spam als zodanig te markeren. Bij de instellingen staat o.a. Spamadressen: Bewerk de lijst van adressen die als spam zijn gemarkeerd. Maar dat markeren is dus niet mogelijk!! Ik heb al meerdere programma's geprobeerd maar,, of ze hebben geen spamfilter,,,, of de mails worden meteen bij de server verwijderd.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
775

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gmail is een zeer fijne web-gebaseerde email client van Google, die al ingebouwd is in Android besturingssystemen. Standaard heeft Gmail al vrij goede spam-filters, maar je kan deze nog meer versterken. Het enige nadeel is dat je verplicht bent om het domein van Google te gebruiken(gmail.com).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Omdat ik ook een G-mail account heb, ben ik bekend met dat programma. Het probleem is dus inderdaad die toevoeging G- mail. Ik ben op zoek naar een neutraal e- mail programma dat ook POP account's accepteert. Maar toch bedankt voor het mee denken

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding