kan je via een ander account op de computer foto's van je andere account opslaan?

Ik heb meerde account op mijn computer, waarvan eentje een virus heeft. Daar staan al mijn bestanden, foto's enz.. op. Nu heb ik een andere gebruiker, kan je via een andere gebruiker de foto's van de andere gebruiker opslaan? En hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Een virus is niet gebruikersgebonden en dus is je hele pc besmet. Wel is het mogelijk dat je bij je ene account nu niets meer kan doen en bij de andere nog wel. Toch is het aan te raden de computer virusvrij te krijgen. Ik ga er nu even uit dat je windows hebt. Je kan via c:\users bij de specifieke bestanden van de andere gebruiker, zo ook de foto. Ik zou deze opslaan om een externe locatie. Met een virusscanner of door te formatteren kan je de computer weer schoon krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door in te loggen met een administrator account. Je zou ook de harddisk eruit kunnen halen aansluiten op een computer met goede scanner en dan de bestanden benaderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet niet dat als je de foto's eraf kan halen, deze ook even te scannen. Hetzelfde geldt als je de HD even extern aan een andere pc hangt
via die andere gebruiker kan je een virus scan starten
desnoods met uitvoeren als admin
dan schoon niet alleen je huidige account op maar ook de andere
wel met een volledige scan
het beste is nog altijd opstarten in veilige modus
in je hoofdaccount en vanaf daar scannen
capthavoc
11 jaar geleden
wij hadden eerst ook een andere laptop nou die zat vol met virussen je moet gewoon een viorusscannen installeren en dan kan je gewoon je gang gaan koop bijv. norton die is heel goed