Wat is verifieren?

als ik met imgburn een dvd brand, staat het vakje verifieren aan. wat is verifiëren en wat doet het

Toegevoegd na 5 minuten:
en als bij het brandproces iets fout is gegaan. maakt hij het dan heel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

Hij leest het nieuw-gebrande opnieuw en controleert bit voor bit met de originele... Dat is het...

Kost veel tijd, maar dan weet je zeker of het goed gelukt is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt dan gecontroleerd of wat je op de dvd hebt geschreven ook hetzelfde is als wat het origineel is. Dat is alles. Het kost natuurlijk wel extra tijd...
14 jaar geleden
VERIFIËREN betekend letterlijk:
-checken -controleren -nagaan -natrekken -Nederlands werkwoord.