Ja het is allebei het zelfde het zijn gewoon synoniemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sociaal netwerk zijn alle mensen die je kent.
Sociale media is de manier waarop je met die mensen in contact bent/komt zoals internet, telefoon,
12 jaar geleden
Je sociale netwerk is de dennissenkring om je heen. Zowel vriendschappelijk, op school, of werkgerelateerd.
Sociale media zijn, zoals het woord media/medium al zegt, middelen om je sociale netwerk te benaderen.
Voorbeeld: Je beste vriend behoort tot je sociale netwerk en met de sociale media (facebook, hyves, google+) onderhoud je contact met je beste vriend.
Voor je zakelijke netwerk wordt met name gebruik gemaakt van LinkedIn.

Toegevoegd na 32 seconden:
*kennissenkring