hoe zet ik een minecraft server online zodat mijn vrienden erop kunnen?

ik wil met mijn vrienden minecraften maar hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

tja dan gaat meestal met 3d party servers
je kunt gamez server huren
tegenwoordig heeft iedereen router dat heeft als voordeel dat je meerder pc kunt aansluiten maar als nadeel dat je
Ip adress inzichtbaar is
en poorten open zetten is nog wel mogelijk maar erg pittig om te testen
wellicht kun je bijvoorbeeld op gamespy terecht
of steam o,i,d zoiets proberen
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GOED ANTWOORD en uitgebreid

Andere antwoorden (3)

Je moet het spel kopen om online te kunnen, dat heeft mijn broer gedaan, kost niet heel veel. Als je het nu koopt is het voordeliger dan als je het pas koopt als het spel ooit uitkomt. Oftewel lijkt mij een goede optie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een server bij verygames omdat mijn bandbreedte niet volstond.
Als je het zelf wilt doen kan je het beste simpleportforwarder downloaden en een youtube uurtje houden want typen op zo'n klein toetsenbordje (itouch) is niet zo fijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op dezelfde lokatie zit kan het met open voor lan