als je 10mb internet op je mobiel hebt, wat is dat dan?

ik wil graag een nieuw abonnement.. en ik wil er internet bij. maar als ik 10mb ''koop'' wat kan ik daar dan mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

10 Mb (= Mbit) = 1280 KB = 1,25 MB

Je kan dan maximaal 1,25 MB per seconde binnenhalen op je mobiel bij het downloaden.

Toegevoegd na 9 minuten:
Zoals Thegame in het antwoord hieronder zegt, het ligt er inderdaad aan of het om snelheid gaat of om dataverkeer naar je mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord +
En bedankt voor je verwijzing nog naar mijn antwoord:)
Als het over snelheid gaat, is dit antwoord goed.
Volgens mij haalt een mobieltje nog geen 10mbps.. en 1,25 mpbs als downloadsnelheid..
Als dit wel kan, mijn excuses.
Maar volgens mij kun je tot 10 mb (Data) internetten, dat zit dan in dat abonnement van 10 mb:)

Als het over snelheid gaat, dan mijn excuses.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook goed geantwoord,man! een vétte +