Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen draadloze verbinding door dns probleem. Hoe kan ik dit verhelpen?

Het netwerk wordt wel gezien door de computer. De probleemoplosser heeft aan: dns server mogelijk niet beschikbaar. Hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 27 minuten:
Het 1e antwoord leek de oplossing. Nu verlies ik door hetzelfde probleem weer mijn verbinding!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
624
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je niet bang maken of zo, maar zo begon mijn fatale virus van eergisteren ook. Misschien moet je nu even een algehele viruscheck uitvoeren en een restorepunt opslaan als je Vista draait.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er draait constant een virusscanner op de achtergrond(en windows 7) bedankt voor de waarschuwing.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zet allereerst je computer uit. Daarna stekker van de router er uit trekken en een paar minuten wachten. Daarna doe je de stekker er weer terug in en schakel je de computer weer terug aan. Vaak doet hij het dan weer. Het kan ook een storing zijn, dan kan het langer duren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't is wat de meeste systeembeheerder zeggen maar waar je zelf niet altijd aan denkt. 100 x de computer aan en uit. maar de modem enzo dat was ik vergeten!

Andere antwoorden (1)

Ga eerst eens vlakbij de wireless router zitten. Lukt 't daar dan wel? Dan weet je dat 't aan de combinatie zender/ontvanger/afstand ligt.
Doet ie 't daar ook niet? Probeer eerst eens bedraad (UTP-kabel). Lukt dat wel, dan weet je dat je PC niet wordt geblokkeerd. Afhankelijk van de router(instellingen), moet je bijv. eerst je Mac-adres toevoegen op die router en/of een wachtwoord ingeven voordat je wireless kan werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inmiddels heb ik weer verbinding en hoef ik niet meer via mobiel internet op een te klein schermpje te gv-en alle uitzetten bleek te truc. de afstand kon het niet aan liggen omdat de pc al 3 maanden prima draait op deze afstand. af en toe geeft ie dit probleem.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding