Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik mijn favorieten van Internet Explorer over naar de bladwijzers van Firefox??

Toegevoegd na 13 uur:
tot nu toe werken jullie tips dus NIET

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

1. Firefox starten.
2. Shift+Ctrl+B
3. Import.
4. Import HTML.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Start Firefox
Klik op File (linksbovenin)
Klik op Import en doorloop het menu.

Toegevoegd na 14 uur:
Probeer dit eens:
1. Open Internet Explorer
2. Press the "Alt" key to show the IE menu toolbar, if the menu bar is hidden (File, Edit, View, Favorites, Tools, and Help menu items).
3. In the IE menu bar, go to "File -> Import and Export..."
4. Follow the prompts to export your IE favorites to a file, which will be named "bookmark.htm" by default.
5. After you've finished exporting your IE Favorites to a file, use the Firefox Bookmarks Manager and import the file.


Firefox 3: "Bookmarks -> Organize Bookmarks -> Import and Backup -> Import HTML... -> from an HTML File"

Browse to the folder containing the bookmarks HTML file, select the file you wish to import and click "open". The imported bookmarks will be added to your existing bookmarks.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemd, bij mij is dat grijs ('greyed out' in populair Engels) en kan ik die knop 'import' dus niet aanklikken.
Kimath
13 jaar geleden
Hmm, dan weet ik het niet. Ik heb het op die manier gedaan op mijn pc.
Open Internet Explorer.
Ga naar Bestand / Importeren exporteren / Naar een bestand exporteren. (Selecteer wat je wilt exporteren)
Sla het bestand op.
Open Firerfox. Ga naar Bookmarks, organize bookmarks.
Klik op Import en backup. Selecteer je opgeslagen IE favourieten map. Klaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding