Ik heb een probleem met het verzenden van mail; krijg een foutmelding 550 mailbox available. Wie kan me helpen?

Ik krijg sinds enkele dagen geen mail meer binnen en versturen lukt ook niet. Het betreft een Mac computer en het apple mailprogramma.

Ik kijg de volgende melding:
The error that the other server returned was: 550 550 Mailbox unavailable. (state 14).

Het is het vaste mailaccount ener zijn geen wijzigingen geweest die hierop van invloed kunnen zijn.

Ik heb zojuist wel een keer de router uit/aan gezet. Helaas zonder resultaat...

Wie kan me op het juiste spoor zetten?

Toegevoegd na 14 uur:
Inmiddels heb ik het gevonden: de mailbox was te vol. Toch dank voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik denk dat je bedoelt "unavailable" ipv "available"

Ik weet het antwoord niet, maar je vraagt of iemand je op het juiste spoor kan zetten.
Mogelijk vind je hier meer informatie.
(oplossing zou zijn: router en switches herstellen)

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/360666-550-Mailbox-unavailable

Succes!