Hoe leden werven voor je Hyves of Twitter groep?

Je besluit een Hyves of Twitter groep op te zetten voor marketing doeleinden. Je hebt een plan van aanpak alleen je hebt nog geen idee hoe je volgers kunt werven voor je groep om 'em populair te maken. Hoe doe je dat, leden binnenhalen voor je groep?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Al je vrienden erover vertellen. Zij moeten het weer aan hun vrienden vetellen, etc. etc. etc.
En het moet er vooral uitzien als 'Oh, dat lijkt me leuk' en niet 'Oh, dat lijkt me echt saai' want zo kom je niet verder. Een goede eerste indruk dus!
Je kunt ook op andere sites in je signature een link naar de groep plaatsen.

Alvast veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon iedereen een mailtje sturen .. en dan bedoel ik ook echt iedereen die je ziet. Ga samen met wat vrienden een avondje mailtjes sturen .. na dit avondje heb je heel wat mailtjes kunnen verzenden! ..

of het mogelijk is om groepen te selecteren dat weet ik niet maar dan kun je honderden mailtjes tegelijk versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit mag niet. Valt onder spam.
Als je het voor marketing doeleinden gaat gebruiken dan moet je het promoten op de website van het product of dient of bedrijf.

Wat je ook kunt doen is een actie uitschrijven dat als mensen een product kopen en zich inschrijven bij hyves en twitter dat ze dan een korting krijgen of een knuffelbeertje.

Mensen vinden het leuk om iets te krijgen. Je moet er natuurlijk wel een budget voor uittrekken.

Maar de belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen is, wat doe je met die leden als ze eenmaal lid zijn je twitter en je hyves? Als je niet echt actief bent op beide accounts ben je ze zo weer kwijt. Het is dus van belang dat deze accounts ook echt een toegevoegde waarde hebben voor je product of bedrijf en dat je ze niet maakt omdat iedereen ze maakt.