wat kost een dongel per maand inclusief abonnement en is het wat??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U heeft 2x heel kort achterelkaar dezelfde vraag gesteld.

Het beste antwoord

Wat een dongel kost, dat ligt eraan bij wie u een abonnemententent neemt. de Dongel krijgt u meestal gratis of u moet een klein bedrag betalen. De dongel is vooral bekent van de kpn reclame. En kunt u dus ook bij hun een abonnement nemen. Of het was is: dat ligt eraan. Het ligt er namelijk aan hoe vaak, en waar wilt gebruiken. Als u tegen de Duitse grens woont, zult u waarschijnlijk, dus het is wel mogelijk, geen bereik hebben net zoals digitale tv van kpn. De dongel is vooral handig als u op visite, onderweg, vakantie, enz bent in Nederland. De dongel zal ongeveer een snelheid halen van: 10 megabytes per seconde (10 mb/s). Denk ik. Dus het kan ook hoger of lager zijn. ik gebruik zelf geen dongel, maar ik denk dat het alleen handig is als u thuis geen internet hebt of als u liever gewoon overal (in Nederland) draadloos en altijd bereik wilt hebben. ik wens u verder nog veel succes en een prettige dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wist niet wat een dongel was totdat ik deze vraag tegenkwam. Kijk eens rond op internet, dan vind je allerlei aanbieders en abonnementen, zoals:
http://www.kpn.com/prive/mobiel/abonnementen/dongel.htm
https://www.simyo.nl/selfcare/servlet/WebtoGo?gclid=CLaA2MTnoKQCFZGD3godCHVV4A