Zou het een goed idee zijn als er dij de help-sectie een pagina zou komen met daarop de vragen die verwijderd zijn?

Die vragen zouden dan uiteraard niet te openen zijn.

Het voordeel hiervan is dat nieuwe gebruikers zich wat meer kunnen verdiepen (als ze dat al doen :-)) voordat ze hun vraag stellen en dat iedereen dan kan terugzien op welke vraag hun positief beoordeelde antwoord werd verwijderd.
(Klinkt misschien moeilijk, maar: zie voorbeeld)

Iemand heeft mijn antwoord positief beoordeeld en nu weet ik niet meer wat de vraag was....

(Ik weet dat er al eens soortgelijke vragen zijn gesteld, maar bij mijn weten niet met de vraag of er een aparte pagina kan komen)

Sorry voor de lange lap tekst. ;-)

Inmiddels ben ik er na wat speurwerk achter wat een van de vragen was:
http://www.goeievraag.nl/vraag/snelwegzag-wit-bordje-daarop-cado.7603

Deze vraag is twee weken geleden ook al gesteld.
V.w.b. die andere: nog geen idee.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Het zou inderdaad wel handig zijn, want ik heb dat soms ook. Van de andere kant zal het veel mensen hier niet veel uitmaken, want 'de punten zijn dan toch binnen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met welk doel zou je dit willen?

Die ene punt voor het antwoorden is binnen en ook die voor het positief beoordelen door anderen. En de vraag word door een moderator verwijderd, omdat die om welke reden dan ook ongepast is...

Ik zie het nut hiervan niet direct in. Tenzij het statistisch van belang zou zijn, waarom vragen ongepast zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, helaas is het niet mogelijk te zien wat wordt gemodereerd en wat niet, wat scheve ogen kan geven. Ik zie mods antwoorden geven, die bij mij nog wel eens worden verplaatst, om maar eens iets te noemen. Meer openheid zou het geheel wat transparanter maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, ik zet soms grote vraagtekens bij zommige acties, en antwoord krijg je toch niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat niet per se om represaille of antwoorden op vragen, maar het zou makkelijk zijn als zaken iets duidelijker zijn. Het is vreemd als een moderator hier de meeste punten heeft met korte antwoorden die allang gegeven zijn, terwijl af en toe serieus bedoelde antwoorden van jou naar de reacties worden verplaatst. En af en toe ook weer niet. Als het goed is zijn moderatoren ook gewoon gebruikers, en zouden mods elkaars antwoorden wellicht ook verplaatsen. Dit kun je nu helemaal niet zien gebeuren.