Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik op zoek naar een site/tool waarmee ik foto's via een gratis foto album op mijn site kan plaatsen. Iemand tips?

Ik heb geen ervaring bij opbouw van websites dus ik ben op zoek naar een zeer gebruiksvriendelijke manier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
901

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Jalbum is gratis en super makkelijk
Daarnaast kan je nog honderden gratis templates voor albums downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Picassa (foto's/ fotoalbums) kan je gratis downloaden en dan op het net zetten.
2. Via google/sites kun je een gratis website maken. Op de starpagina van google, heb links in het rijtje (waar o.a. "afbeeldingen" staat) een item "meer". Als je daar "sites" aanklikt, krijg je alle informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het programma Picasa van Google kun je in een handomdraai foto's uploaden naar een on-line album.
Dit on-line album kun je dan opnemen in je eigen website (embedden).
Hoe dit moet staat vrij duidelijk uitgelegd in de help functies van Picasa.

Via de website van Paul van Roekel kun je ook nog extra "templates" installeren voor de on-line albums waarbij je prachige albums kunt presenteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Photobucket: http://photobucket.com/
Je kunt albums aanmaken, en albums in albums, foto's een naam geven en aparte beschrijving, albums privé maken en desondanks toch de foto's erin op een site plaatsen via de links die er al onder worden gezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding