bestaat er een site waar je vel gekleurde opvallende jongenskleren kan vinden?

de herfst en winter komen er weer aan dan zie je veel van die grijze en bruine kleuren,
ik hou juist van opvallende gele, paarse, rode, groene en blauwe kleuren.
Weet iemand een goede site

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of bedoel je toch huidkleurig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gele, paarse, rode, groene, blauwe huid?
ik geloof dat die genen even langs moet gaan bij de dokter.
of gelijk naar de eerste hulp is ook goed.

Het beste antwoord

Hi..

Op www.label54.nl kan je het 1 en ander aan gekleurde kleding vinden voor jongens..
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij Coolcat hebben ze heel veel felle hoodies met rare teksten er op. Die kun je alleen niet online kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het nadeel van die kleren is dat ze allemaal een text hebben,
je herkent een coolcat shirt heel makkelijk.
Ik heb er een paar maar ik wil nu nog wat anders