Hoe kun je een nieuwe domeinnaam doorlinken naar je flickr account?

ik wil niet het lange flickr-adres op mijn visitekaartje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan een domein naam bestellen met auto-forwarding; Je provider zet dan een interne link achter de domeinnaam; Je kan dan je flicker account als doorsluisnaam opgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meerdere providers bieden de mogelijkheid om een "redirect domein" aan te vragen. Deze zijn aanzienlijk goedkoper dan een domein in combinatie met een hostingpakket.
Dergelijke providers kun je gemakkelijk vinden door in google te zoeken naar "redirect domein registreren".