Ik zou graag willen dat heel veel jonge mensen lid worden van mijn hyves. Ben zelf wat ouder50plus. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Is informatie geven over het vak waarin ik zit (content), om interesse op te wekken, mits dat natuurlijk interessant is voor de doelgroep...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je moet er voor zorgen dat je interessante informatie hebt. Als mensen dat leuk vinden, gaat ze dit doorvertellen. Maar wellicht is het hanidger een openbare site te maken, dan een hyves als je graag spul breedt wilt verspreiden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien ken je wel neefjes of nichtjes of mensen uit de buurt die wat jonger zijn en je zou in hun netwerk uitnodigingen zelf kunnen sturen.
Misschien is dat een optie