Hoe kan ik toch iets kopiëren en plakken ook al is het geblokkeerd?

Op de site www.mobile9.com is de rechtermuisknop geblokkeerd, zo kun je dus bv geen plaatjes kopiëren. Maar is het toch mogelijk om een plaatje als dit:http://gallery.mobile9.com/f/1110145/ te kopiëren en plakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
10.4K

Het beste antwoord

Je kan de hele pagina opslaan, met Bestand -> Opslaan als
Dan wordt de hele pagina opgeslagen in de map die je aangeeft. Daar kan je dan ook de plaatjes uitvissen. De rest gooi je weer weg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Moet je bij het opslaan wel even kiezen dat je de complete pagina wilt opslaan in HTML
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Muis ingedrukt houden en eroverheen bewegen, tot het blauw wordt, dan CTRL+C
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er een Printscreen van maken en die verder als afbeelding verwerken.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Als je de internetbladzijde eerst inzoomt tot de afbeelding goed in beeld is en met F11 alle werkbalken even wegzet, dan hoef je niet veel aan de Printscreen bij te werken!
Met je linkermuistoets de text selecteren zodat deze blauw wordt. Daarna via Ctrl-C knippen en via Ctrl-V plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de opties hierboven beschreven met Ctrl-C gebruikt, dan kun je de boel in Word (of een andere tekstverwerker) wel plakken. Dan staan de plaatjes in je document..

In een map plakken zal niet gaan.

Toegevoegd na 12 minuten:
Overigens, als je Google Chrome gebruikt, dan kun je ook de naar de Developer Tools (Ontwikkelaar -> Hulpmiddelen voor ontwikkelaars) gaan, de source tracken en vervolgens het plaatje opslaan.

Like taking candy from a baby...
rose
13 jaar geleden
Nou kijk, dat is omdat de pagina, die doet de javasrip. En die javasrip, die doet de muisknop dattie opeens andere ding doet en niet meer kan enzo. En dan kan je, dat je de javasrip als je die uitzet, dan kannie ook niet meer de muis pikken. Kan je doen in de voorkeuren. Met de fierfok brouser kan je ook de contxtmenuverander kiezen. Dat je zegt dat de javasrip mag niet de contxtmenuverander doen. En dan kan je gewoon weer klikklik en kopie de plaatjes enzoverder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou kijk. dat is jammer. want de antwoord, die is wel goed! in de brouser doe je de javasrip uitzetten en dan kan je wel de plaatje kopie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spellingsfouten? Ik heb zo'n idee dat HarmDekker bewust de dingen fout typt.
- Javascript uit zetten
- Selecteren ctr + c
- Bestand: View source (Brond bekijken) en de URL van de plaatjes die je wilt copieren. Deze in je adresbalk plakken =. Dan laadt het plaatje welke je wel kan kopieren.

Hou je er rekening mee dat je die plaatjes niet zomaar mag gebruiken & je waarschijnlijk beter de auteur van de site even toestemming voor gebruik kunt vragen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga altijd naar mijn menubalk bovenin beeld, naar Beeld-> Paginabron bekijken.
Dan krijg je een txt-bestand met heel veel tekst.
Zoek er even in naar .jpg (of een ander plaatjes formaat, maar meestal wordt .jpg gebruikt).
Kopieer vervolgens de hele link waar die .jpg in staat plak hem in de browser en kijk of het het plaatje is dat je zoekt, zo ja, nu kun je hem gewoon kopieren, zo nee: pak volgende .jpg.

Het plaatje van jouw site:
http://patricia.mobile9.com/download/rspreview/449/windowsfut_fz3xyjup.jpg