Hoe kan ik al mijn microsoft accocunts verwijderen?

ik heb in de loop der jaren een hele hoop microsoft accocunts aangemaakt en kan nu door de bomen het bos niet meer zien; daarom wil ik daar komaf mee maken en nog slechts één account overhouden maar hoe doe ik dat?

6 maanden geleden
in: Internet
Ritsuka
6 maanden geleden
Waarom heb je er zo veel? Gebruik je ze nog?
samaiphon
6 maanden geleden
nee ik gebruik ze niet allemaal meer en juist daarom wil ik ze verwijderen
Inekez1
6 maanden geleden
Als je een account langer dan 1 of 2 jaar niet gebruikt, dan wordt het automatisch verwijderd. Dus accounts die je ooit hebt aangemaakt maar al jaren niet meer gebruikt, zijn al gewoon verdwenen. Het belangrijkste is dat je al je contacten, contracten, nieuwsbrieven en inloggegevens aanpast aan het ene account dat je nog wil gebruiken. Dat zul je handmatig moeten doen per website waar je wilt kunnen inloggen en per nieuwsbrief die je wil blijven ontvangen.
samaiphon
6 maanden geleden
Beste antwoord

Geef als eerste antwoord