Waar kan ik het archief van Gmail vinden?

Berichten in Gmail kun je archiveren. Waar kan ik die berichten dan weer terugvinden?

2 jaar geleden
in: Internet
15.2K
Amadea
2 jaar geleden
Je krijgt het in elk geval te zien als je Alle e-mail aanklikt. Maar waar apart de "gearchiveerde" berichten te vinden zijn is niet duidelijk.

Antwoorden (1)

Er is eigenlijk geen echt archief. Je kunt de gearchiveerde berichten terugvinden in Alle Berichten.
1. Ga op je computer naar Gmail.
2. Klik aan de linkerkant op Meer.
3. Klik op Alle berichten.
Ook als je zoekt in Gmail, bevatten de zoekresultaten berichten die zijn gearchiveerd.
Als je ALLEEN gearchiveerde e-mails wilt zien, typ dan (NOT label:inbox) samen met je zoekopdracht.
Toegevoegd op 30 november 2021 11:14: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV