Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan geen fotos verzenden via msn ik moe ze alle maal een per een verzenden?

wat moe ik doen om er meer te kunnen verzenden tegelijke tijd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan je foto's wel via msn verzenden, ligt eraan welke versie je hebt.. Bij de nieuwere versies kan je meerdere tegelijk verzenden. Maar het gaat wel sneller via de mail! vooral als je Gmail hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Helaas is dit niet mogelijk.

Stuur je foto's per email.
Ook kun je de : Online publiceren (SkyDrive) actie proberen onder de button: Acties
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meerdere fotos tegelijk verzenden kan!
klik in je chatvenster linksboven op 'foto's delen', klik dan de foto's aan die je wilt verzenden.
degene waar naar je de fotos stuurt krijgt dan de foto's te zien en kan ze opslaan door op de rechter muisknop te klikken en te kiezen voor afbeelding opslaan.

zo kun je dus meerdere fotos tegelijk verzenden :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het in een zip bestandje doen. heel simpel om te maken klik rechter muis knop op (bureua blad) klik op nieuw en dan op ZIP-archief. let op dat het bestand je niet te groter dan 10 mb word anders krijg probemen met msn om dat te groot is en het duurt heel lang met traag internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding