waarom krijg ik op google zoeken telkens fout?

ik kijk op een pagina een voorbeeld pannen maar waarom krijg je telkens pagina's van nederland in plaats van belgie? ik heb reeds meer of een keer geprobeerd om iets anders maar toch weer het zelfde. het probleem is als het in nederland is het meestal kopen online is terwijl je in belgie dan kijkt dan krijg je misschiens een winkel in de buurt.

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende redenen waarom je op Google zoeken fouten kunt krijgen. Mogelijk heb je een verkeerde zoekterm ingevoerd, of heb je een fout gemaakt bij het typen. Ook kan het zijn dat je internetverbinding traag is of dat er een storing is. Probeer het opnieuw of gebruik een andere zoekmachine.
Bronnen:
een maand geleden