Hoe kan ik mijn abonnement bij Simpel opzeggen?

Mijn abonnement bij Simpel loopt nog tot september 2018. Nu wil ik graag een nieuw abonnement bij een andere provider. Gister kwam ik erachter dat je een abonnement bij Simpel niet tussentijds op kan zeggen.

Is er een manier dat ik alsnog mijn abonnement op kan zeggen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Nee je kan je abonnement niet op dit moment opzeggen. Dit omdat je een contract hebt, je kan het proberen maar dan krijg je hoogst waarschijnlijk een boete omdat je het contract niet nakomt. Het beste is gwn 2 maanden van te voren dat je abonnement afloopt gewoon aan te geven dat je niet wilt verlengen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan nooit je contract tussentijds opzeggen je hebt tenslotte zelf getekend voor 2 jaar.
Je kan vragen of je het af kan kopen maar dat zal best wat kosten zeker gezien je nog een jaar en vijf maanden te gaan hebt.