hoeveel e-mails kan ik in éen keer verzenden via outlook ?

mijn e-mail is gewijzigd. ik wil dat aan alle mensen in adresboek doorgeven. De verzending is geweigerd omdat er sprake zou zijn van spam

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
8.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
kun je niet in de webmail van je oude mail een autobericht zetten dat elk binnenkomend bericht automatisch beantwoord met de mededeling dat je een nieuw emailadres hebt? Dat helpt vaak ook, heb je ondertussen wat meer tijd om iedereen afzonderlijk op de hoogte te stellen.

Het beste antwoord

Op zich mag je maximaal van één bericht 100 mails verzenden. Totaal 300 per dag.

Maar indien je account nog niet zo lang bestaat en/of je mobiele telefoonnummer niet toegevoegd is, kunnen zelfs tien mails geweigerd worden.
Het maximum is dus per account verschillend.
SimonV