hoe record ik een game zonder bijgeluiden?

sinds kort zet ik soms een stream aan voor op twitch. (OBS)
maar nu wil ik achteraf sommige games nog van me bekijken. Die worden dan automatisch met me stem en evt muziek opgenomen. Is er een mogelijkheid om een game op te nemen met alleen het game geluid?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als jij windows 10 hebt, kun je je gameplay opnamen met de windows toets + g, dit is van de xBox live app en werkt in veel van je game, je krijgt dat een pop-up. Ook kun je een programma zoals fraps naast je obs runnen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
maar neemt xbox live ook mijn voice en muziek van youtube op of alleen het game geluid?