Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verstuur je een uitnodiging naar een andere pc om lid te worden van een zelfgemaakte thuisgroep?

Hallo

Ik heb volgende toestellen:
Acer Windows 10
Asus Windows 8.1
Costum made desktop Windows 8.1


Ik heb met de Windows 10 pc een thuisgroep aan gemaakt, nu wil ik graag dat alle andere pc daarin kunnen deelnemen en lid worden, helaas vindt ik nergens hoe je lid moet worden van een thuisnetwerk.

Op het internet staat er dat je een uitnodiging moet versturen naar de pc, maar hoe moet je dat doen?

Ook staat er bij iedere pc dezelfde naar onder Werkgroep (Namelijk: "WORKGROUP")

Bedankt.

8 jaar geleden
in: Internet
21

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om een uitnodiging te versturen naar een andere pc om lid te worden van een zelfgemaakte thuisgroep, moet je eerst de thuisgroep maken. Ga naar 'Instellingen' en klik op 'Netwerk en internet'. Klik vervolgens op 'Thuisgroep' en klik op 'Maak een thuisgroep'. Volg de stappen om de thuisgroep te maken. Nadat de thuisgroep is gemaakt, klik je op 'Uitnodigingen versturen'. Voer het e-mailadres van de persoon in die je wilt uitnodigen en klik op 'Verstuur'.
(Lees meer...)
Bronnen:
4 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding