Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe voeg ik een nl domeinnaam toe aan wix?

Ik heb dus een .nl domein naam gekocht maar ik kan deze niet aan wix toevoegen. Ik heb op internet gezien dat het mogelijk is maar niemand laat het duidelijk weten. Dus een .nl domein aan wix dus geen .com etc..

P.S ik zoek omleiding

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij Wix.com maakt u gebruik van 'pointing' waarbij de domeinnaam bij ons blijft en de nameservers ook op die van ons blijven staan. Bij Wix.com kunt u instellen dat uw domeinnaam in verband wordt gebracht met uw site bij Wix.com. Dit doet u onder de instellingen van Wix.com door in te loggen en naar de optie My Account > Domains te gaan gaan. U krijgt onderstaand scherm. U kiest de optie 'Use a Domain You Already Own' en in het volgende scherm 'Connect your Domain to Wix but keep your registrar'. Stelt u met de aanwijzingen van onder andere deze pagina uw domeinnaam die u bij ons heeft in. Dat zal dus alleen kunnen als u Bij Wix.com al een Premium account heeft. Let er wel op dat u de domeinnaam voor pointing instelt.

Toegevoegd na 55 seconden:
Kijk bij de bron voor een plaatje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding