Zijn er echt website's waar je centjes kan verdienen?

En die ook echt wordt over gemaakt op je rekening...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verstandige mensen die zeggen dat die er niet zijn! Centenneukers weten er genoeg. Geloof me je kan beter barman worden in het weekend dan 24/2 mensen lastig vallen op internet. In verhouding verdien je veel meer per uur!

Het beste antwoord

WWW.Jiggy.nl schijnt ook zoiets te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

www.pokerstars.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, en ik heb een veilige www.rabo.nl Daar verdien ik aardig aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://gagabux.com/

Voor 15 cent per dag, moet je op wat reclame klikken.
Nee... doe het zelf niet maar las toevallig zo'n reclame krabbel op hyves...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
marktplaats. als je iets verkoopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die zijn er. En het geld wordt keurig overgemaakt op je rekening. Dat zijn GPT sites (Get Paid to) of online spaarprogramma's.
Het duurt alleen maanden voordat je genoeg bij elkaar geklikt hebt om uitbetaald te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
webmeter.nl
je logt elke dag even in, dat levert je 2,20 op per maand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op http://www.geld-surfen.nl/webmasters.html, daar staan behoorlijk wat interessante mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou die zijn er gewoon niet.
Je kunt er nog geen droge boterham aan overhouden.
Ze zijn er allemaal om beter van jou te worden,en niet andersom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.moneymiljonair.nl
zodra je het vereiste bedrag bij elkaar gespaard hebt, klik je op uitbetalen en word het aardig vlot over gemaakt en spaar je weer op nieuw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.euroclix.nl
www.moneymiljonairs.nl

Ze betalen zeker uit, maar je moet er natuurlijk wel wat voor doen, * mails klikken *
Je haalt er misschien een paar tientjes per jaar haal je uit en je zult even geduld moeten hebben, maar soms is een klein extraatje best leuk.
En je moet meestal boven de 16 of 18 wezen, dus wel even de voorwaarden lezen.

Enquete sites doen het ook wel goed.
www.nipo.nl
www.flycatchers.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker! Ik verdien al jaren mijn volledig inkomen op het internet. Het ligt eraan wat je gaat doen alleen.

Met klikken op banners e.d. ga je echt geen vetpot verdienen... hooguit dat je na een jaar of wat een euro uitbetaald.

Waar je wel mee kunt verdienen is handelen, advertenties inkopen/verkopen/reclame maken etc... Of spullen doorverkopen...

Oftewel zomaar geld krijgen gaat em niet worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er zat, je moet alleen beseffen dat je er ook echt iets voor moet doen. Zo'n website kan pas geld betalen als je geld oplevert. Pas als je een bestand hebt van meer dan 50.000 vrienden kun je er goed mee verdienen...