Kun je een internetsessie (op Chrome) opslaan?

Soms wil ik een aantal tabbladen behouden (en ze niet allemaal los opslaan) maar mijn computer wel uitzetten. Is het mogelijk om je internet sessie dan op te slaan? en deze tabbladen dan weer te openen als je (in mijn geval) Chrome opent.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
13.3K

Het beste antwoord

Met CTRL, SHIFT en D (voor Mac: CMD, SHIFT en D) krijg je de mogelijkheid om in je bladwijzerbalk een map aan te maken met daarin de linken van je open tabbladen (zie afbeelding 1). Als je Chrome de volgende keer terug opstart, vind je de map terug in je bladwijzerbalk. Met rechts-klikken krijg je de mogelijkheid om alle tabs te herstellen (3 mogelijkheden, zie afbeelding 2).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Binnen chrome heb je de mogelijkheid om na het afsluiten bij je instellingen op "vorige sessie herstellen" te klikken als het goed is werkt dit ook nog na het afsluiten van je pc